
Zijn Facebook, Twitter, LinkedIn of Instagram voor jou dé sleutels tot een succesvolle digitale marketingstrategie rond gezondheid of voeding? Dan zal dit artikel je zeker interesseren.
Lees meerZijn Facebook, Twitter, LinkedIn of Instagram voor jou dé sleutels tot een succesvolle digitale marketingstrategie rond gezondheid of voeding? Dan zal dit artikel je zeker interesseren.
Lees meerMinder alcohol en tabak, maar te weinig lichaamsbeweging, fruit en groenten, en een BMI dat blijft stijgen. Een overzicht van de belangrijkste resultaten inzake levensstijl uit de recentste Gezondheidsenquête.
Lees meerMeer dan ooit staan we voor een enorme uitdaging wat onze voeding betreft. Om voldoende (gezonde) voeding op aarde te garanderen in de toekomst moet de industrie dringend op zoek naar nieuwe economische modellen.
Lees meerChina kent een rijke geschiedenis en cultuur, staat bekend om zijn gevechtskunsten en telt enkele van de grootste steden ter wereld, zoals Peking en Sjanghai. Maar ook de Chinese economie is aan een indrukwekkende – en verontrustende – opmars bezig en verovert de wereld.
Lees meerDe resultaten van de recentste Gezondheidsenquête (2018) geven aan dat een derde van de Belgen voor hen belangrijke gezondheidsinformatie niet begrijpt.
Lees meerWie het hoort donderen in Keulen, leeft waarschijnlijk onder een steen. Podcasts zijn de voorbije jaren uitgegroeid tot dé sterren aan het mediafirmament, en hun succes blijft wereldwijd toenemen. Maar hoe zit dat precies in België? We vroegen het aan Joan Roels, expert in nieuwe media en podcasts. Joan Roels is journalist, producer, regisseur en […]
Lees meerHij lacht heel luid, is recht voor de raap en heeft een bijzonder fijn gevoel voor humor, altijd en overal. We hebben het over Cédric Rainotte, onze Social Paid partner.
Lees meerFood in Action, het Institut Paul Lambin (Haute École Léonard de Vinci) en de Hoge Gezondheidsraad hebben samen een nieuw pedagogisch referentiemodel ontwikkeld.
Lees meerDe holistische benadering van gezondheid kent bij alle leeftijdsgroepen een groot succes. Van generatie Z tot babyboomers, en van millennials tot generatie X…
Lees meerAls opwekkend middel ‘s morgens vroeg of als digestief na het avondmaal… er zijn talrijke manieren om koffie te drinken! Het is zowat de meest gedronken drank wereldwijd en dit brengt natuurlijk een groot aantal mythen met zich mee.
Lees meer