Onze toegevoegde waarde
Onze knowhow
Communicatie kan niet worden geïmproviseerd, maar bestaat uit synergie, dialoog, analyse en expertise.
De Karott' Touch
Precisie wordt gecombineerd met een uniek design, alsook met passie en inzet. Karott' stelt deze middelen ter beschikking van haar klanten om hedendaagse, duidelijke en doelgerichte inhoud in verschillende en originele vormen aan te leveren.
Communicatie, een vak apart
Bij Karott’ stellen we originaliteit en creativiteit ten dienste van kwaliteit zonder afbreuk te doen aan de wetenschap.
Een unieke visie
Van een blanco blad vertrekken om een unieke, precieze inhoud te creëren en informatie rond voeding en gezondheid in een aantrekkelijk format te gieten.
Persoonlijk advies
Samen bouwen aan een strategie met toegevoegde waarde, doelgericht en verfrissend! Projectbegeleiding op maat: blogs, e-books, white papers, nieuwsbrieven, artikels, foto's, video's, infografieken, web applicaties... helpen om de boodschap te verspreiden en de doelgroep(en) te overtuigen van de kwaliteit van producten of dienstverleningen.
#foodinaction onze eigen media
• Foodinaction.com: een online platform voor professionals met een interesse in Voeding en Gezondheid. Reviews van wetenschappelijke studies en trends. Dé referentie voor praktische tools en didactische fiches, handig voor tijdens de consultaties en een interactieve aanpak. Alles in één, online en verfrissend!
Wij helpen u graag verder
Onze skills
De juiste woorden vinden en het beste format ontwikkelen, dankzij een ongeëvenaarde creativiteit!
Van voeding tot farmaceutische producten en preventie, Karott' verkent alle dimensies, gelinkt aan gezondheid, om in te spelen op behoeften en te voldoen aan de verwachtingen van zowel gezondheidsprofessionals, als van patiënten en consumenten.
Wij ontwerpen content rond voeding en gezondheid, gestaafd door de wetenschap en tegelijkertijd krachtig en creatief in een wereld vol verandering.
Geloofwaardigheid, relevantie en plezier. Wij helpen merken om zich te positioneren binnen een gezonde en evenwichtige levensstijl en om tegemoet te komen aan de gezondheidsbehoeften van consumenten, alsook om zich te engageren voor duurzaamheid.
Digital en Print, wij geloven dat beide werelden elkaar aanvullen. Wij verzoenen resultaat met creativiteit om onze klanten de middelen te leveren, die het beste aansluiten bij hun noden.
Gesterkt door onze ervaring en achtergrond, gekenmerkt door de dialoog tussen experten, ontwikkelen wij de juiste strategie en relevante inhoud door aanknopingspunten te creëren. Deze verbindt alle betrokken partijen: instellingen, gezondheidsprofessionals, influencers en consumenten.